keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

How to make me smile?

On mennyt huonosti, oikeastaan todella huonosti,
haudon pääni sisällä keinoa päästä pois,
mutta en tahdo pilata vanhempieni lomaa sillä tavalla,
toisaalta tahdon myös nähdä siskontyttöni kasvavan
ja päästä viettämään omia häitäni.

Mutta sattuu niin saatanan kovaa, tahdon saatana tämän kaiken pahan olon pois, mutta kuinka? Käyn joka ikinen sekunti sotaa pääni sisällä, mutta yritän näyttää ulospäin jotain aivan muuta.
Raiskaus pyörii mielessä jatkuvasti, en tiedä, kuinka saisin muuta ajateltavaa,
yöllä se tapahtuu uudestaan ja uudestaan unimaailmassani,
pitäisikö minun vain olla tyytyväinen rahat taskussani ja unohtaa koko juttu?
Olisipa se niin helppoa.

Untitled

Lähteekö tämä likaisuuden tunne koskaan pois?

4 kommenttia:

  1. Voimia, tunnen tuskasi. Ethän syytä raiskauksesta itseäsi, se ei koskaan ole raiskatun vika. Olethan tehnyt rikosilmoituksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. On kausia, kun syytän ja kausia, kun tiedostan sen, etten ole syyllinen. On tehty ja oikeudessakin jo käyty.

      Poista
  2. Täälläkin yksi, joka osaa samaistua tuntemuksiisi. Mä olen itse joutunut lapsuudessani seksuaalisesti hyväksikäytetyksi mun silloisen naapurin taholta. Kesti yli 10 vuotta, ennen kuin pystyn käsittelemään asiaa ja puhumaan siitä. Yritin työntää sen mielestäni pois, mutta en onnistunut.

    Nykyään on onneksi helpompi elää tapahtuneen kanssa, mutta täysin en ole siitä yli päässyt. Mä en oikein pysty päästämään ihmisiä lähelleni, enkä ole koskaan vakituisesti seurustellut kenenkään kanssa. Seksi on todella vaikea asia mulle ja inhoan omaa vartaloani. Ajattelen, ettei kukaan mies halua koskea minuun, koska olen niin likainen ja saastainen. Tämän kaiken lisäksi mulla on todella huono itsetunto ja kaipaan aina toisilta ihmisiltä vakuutteluja siitä, että olen kaunis ja laiha.

    Muista ettet sä ole syyllinen tapahtuneeseen, vaan tekijä on! Raiskaus ei ole koskaan uhrin vika! Oletko käsitellyt tapahtunutta kenenkään ammattiauttajan vastaanotolla? Jos et, niin suosittelen tekemään niin.

    Tsemppiä ja hali <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista, ikävä kuulla, että kamppailet samanlaisten asioiden kanssa kuin minä.

      Kuulostaa tutulta, On niin väärin, että joudumme kärsimään jonkun toisen teon takia. Toivottavasti nuo 'oireet' helpottuvat ajan myötä.

      En ole valitettavasti saanut ammattiapua, mutta olen pian tapaamassa lääkäriäni, kysyn häneltä, että olisiko mahdollista saada kunnon apua.

      Tsemppiä ja hali takaisin ♥

      Poista